Skip to content
Bóbita Bábszínház logó
  • Performances
    • For little ones
    • For preschoolers and elementary school students
    • For youth and adults
  • Puppet museum
  • Programmes
    • OUTDOOR GAMES
    • Holiday puppetry camps
    • Puppet-making workshop for children
  • Our puppet theater
    • Company
    • Fairy-tale shop
    • Technikai adatok,
      terembérlés
  • Tickets
    • Information on purchasing tickets
  • Contact
  • hu_HUHungarian
Menu
  • Performances
    • For little ones
    • For preschoolers and elementary school students
    • For youth and adults
  • Puppet museum
  • Programmes
    • OUTDOOR GAMES
    • Holiday puppetry camps
    • Puppet-making workshop for children
  • Our puppet theater
    • Company
    • Fairy-tale shop
    • Technikai adatok,
      terembérlés
  • Tickets
    • Information on purchasing tickets
  • Contact
  • hu_HUHungarian
  • Performances
    • For little ones
    • For preschoolers and elementary school students
    • For youth and adults
  • Puppet museum
  • Programmes
    • OUTDOOR GAMES
    • Holiday puppetry camps
    • Puppet-making workshop for children
  • Our puppet theater
    • Company
    • Fairy-tale shop
    • Technikai adatok,
      terembérlés
  • Tickets
    • Information on purchasing tickets
  • Contact
  • hu_HUHungarian
Menu
  • Performances
    • For little ones
    • For preschoolers and elementary school students
    • For youth and adults
  • Puppet museum
  • Programmes
    • OUTDOOR GAMES
    • Holiday puppetry camps
    • Puppet-making workshop for children
  • Our puppet theater
    • Company
    • Fairy-tale shop
    • Technikai adatok,
      terembérlés
  • Tickets
    • Information on purchasing tickets
  • Contact
  • hu_HUHungarian
Ticket purchase

Általános szerződési feltételek

Hatályos: 2014. augusztus 31-tól

I. Általános rendelkezések

1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Kormányrendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

2. A jelen ÁSZF alapján a Szolgáltató On-Line internetes rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet annak érdekében, hogy a saját bábszínházi előadásaira és általa szervezett egyéb eseményekre (a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és bérletek (a továbbiakban: Belépőjegyek) megvásárlását elősegítse és az elektronikus vásárlásra illetőleg foglalásra irányuló Felhasználói igényeket kielégítse. Ennek keretében a Szolgáltató az általa szervezett, a Rendszerben feltüntetésre került Rendezvények Belépőjegyeinek megvásárlását biztosítja (a továbbiakban: Szolgáltatás) a Felhasználók részére.

3. A Szolgáltató adatai: 

A Szolgáltató megnevezése: Bóbita Bábszínház Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye és postai címe: 7626 Pécs, Felsővámház u. 50.
Nyilvántartó hatóság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszáma: Cg. 02-09-078214
Adószáma: 23702277-2-02
Honlapjának címe: www.bobita.hu
E-mail címe: bobita@bobita.hu
Telefonszáma: +36 72/210-301, +36 20/438-3885
   

A Szolgáltatás web elérhetősége:        www.jegy.bobita.hu

Az Ügyfélszolgálat/Panaszkezelés

elérhetőségei:                                     7626 Pécs, Felsővámház u. 50.

                                                           +36 72/211-791, +36 20/438-3885

                                                           jegy@bobita.hu

Az Ügyfélszolgálat Munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 9.00-12.00 és 13.00-16.00 között valamint pénteken 9-12 óra között áll rendelkezésre.

4. A jelen ÁSZF a Szolgáltató valamint az internetes rendszert használó személy (a továbbiakban: Felhasználó) közötti, Belépőjegyek elektronikus megvásárlására és az On-Line Foglalásra vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit határozza meg, valamint szabályozza az Szolgáltató és a Felhasználó között keletkező jogokat és kötelezettségeket.

5. A Belépőjegy a Szolgáltató és a Felhasználó között az adott rendezvény vagy rendezvénysorozat látogatására kötött szerződés, amely alapján a Szolgáltató az adott rendezvény lebonyolítására, az Ügyfél pedig az adott rendezvényen való részvételi díj megfizetésének igazolására köteles.

6. A Szolgáltató a Belépőjegy eladásával vállalja a Rendezvény lebonyolítását a Felhasználó pedig megfizeti a Belépőjegy ellenértékét.

7.A Felek közötti jogviszony magyar nyelven jön létre.

II. A Szolgáltatás igénybevételének feltételei

A.) Szolgáltatás tárgyi és technikai feltételei:

1. A Szolgáltatás igénybevételének tárgyi feltétele, hogy a Felhasználó rendelkezzen internet hozzáféréssel és működő saját e-mail postafiókkal. A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltatás használata egyéb hardver és szoftver eszközöket igényelhet, valamint hogy az említett hardverre és szoftverre vonatkozóan saját felelősségére jár el.

2. A Felhasználónak rendelkeznie kell egy Acrobat Reader 5.0 vagy annál későbbi verzióval.

B.) Regisztráció

1. Az internetes Belépőjegy (a továbbiakban: On-Line Jegy) vásárlásnak vagy az On-Line Foglalásnak (a továbbiakban: Foglalás) előfeltétele a Felhasználó www.jegy.bobita.hu weboldalon történő regisztrációja (a továbbiakban: Regisztráció). A Felhasználó a Regisztráció eredményeként létrejött felhasználói fiókon keresztül bonyolíthatja vásárlásait és Rendezvényekre történő Foglalást.

2. A Felhasználói Regisztrációhoz a regisztrációs felületen található adat rögzítése szükséges a Felhasználó részéről. Az adatbevitel véglegesítését követően a Szolgáltató e-mailt küld a Felhasználó Regisztráció során megadott email címére. Az e-mailben megküldött linkre történő kattintással a Regisztráció során létrejött felhasználói fiók aktiválásra kerül és ezzel a Felhasználó jogosulttá válik a Szolgáltató által www.jegy.bobita.hu weboldalon feltöltött On-Line Jegyek megvásárlására valamint a Foglalás alkalmazás igénybe vételére.

3. A Felhasználók a Regisztráció során kötelesek adataikat a valóságnak és érvényes személyi okmányainak (személyazonosító igazolvány és lakcímkártya) megfelelően megadni, valamint kötelesek Regisztráció során megadott adataikban bekövetkezett bármilyen változásról a Szolgáltatót haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül értesíteni.

4. A Regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párost, illetve az azon keresztül történő vásárlást és foglalást illetően. A Felhasználó köteles a Szolgáltatót adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén haladéktalanul értesíteni. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére a Felhasználó általi átadásából fakadó károkért az Szolgáltató nem felel.

5. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Felhasználótól. A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért. A Felhasználónak bármikor lehetősége van a következő adatait ellenőrizni és módosítani: e-mail, jelszó, vezetéknév, keresztnév, neme, telefonszám, ország, irányítószám, város, cím, számlázási adatok. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Felhasználó valódiságát ellenőrizni.

6. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználó Regisztrációját visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Regisztráció során a megadott adatokkal történő bármilyen visszaélés gyanúja esetén.

Amennyiben a Szolgáltató tudomást szerez arról, hogy a Felhasználó a jelen ÁSZF-et, valamely harmadik személy jogait vagy egyébként a jogszabályokat sértő módon a Rendszer használata, illetve a Regisztráció során más személy vagy nem létező személy személyes adatait adja meg, vagy hamis, nem valós adatokat ad meg, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval fennálló szerződését azonnali hatállyal felmondani.

6. A Regisztráció során megadott személyes adatok nem nyilvánosak és a Szolgáltató által harmadik személy számára nem hozzáférhetőek. A jelszó elvesztése, elfelejtése esetén a Felhasználó kérésére a Szolgáltató reprodukálja azt, illetve lehetővé teszi új jelszó beállítását.

7. Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a 18. életévét még nem töltötte be, a Rendszerben történő Regisztrációjához és a jelen ÁSZF szerinti szerződés megkötéséhez törvényes képviselője hozzájárulása szükséges. A Szolgáltató ezen törvényes képviselői hozzájárulás elmaradásából eredő károkért és hátrányos jogkövetkezményekért nem felel.

8. A Felhasználó jogosult a Regisztrációját a Rendszerből maga törölni. Ezt az alábbiak szerint teheti meg: a „Profil” majd „Szerkesztés” menüpontra kattintva, a profiladatok űrlap alján, a „Profil törlése” gomb megnyomásával.

C.) VPOS, POS fizetési feltételek

1. A szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges kártyaelfogadás lehetőségét az MBH Bank Nyrt. biztosítja. Bankkártyás fizetéskor a Felhasználó átirányításra kerül az MBH Bank Nyrt. fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon – és nem a Szolgáltató web felületén – történik.

2. A Szolgáltató a Felhasználó kártyaszámának, lejárati dátumának, egyéb adatainak, illetve a mögötte álló számla adatoknak semmilyen formában nem kerül birtokába, abba betekintést nem nyerhet.

3. Az On-Line illetőleg a Bankkártyával történő Vásárlás során a Felhasználó az alábbi kártyatípusokkal fizethet: 

      • Maestro

      • MasterCard

      • MasterCard Electronic

      • Visa,

      • Visa Electron,

      • VPay 

    Az adott bankkártya internetes használatáról a bankkártyát kibocsátó pénzintézet dönt. Amennyiben a Felhasználó kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten történő kártyahasználatot, a Felhasználó azt a Szolgáltatás fizetéséhez használhatja.

    4. A fizetéshez használt kártya adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) az MBH Bank Nyrt. fizetőfelületén kell megadni. Sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, a Felhasználó értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a Szolgáltatói felületre. Sikertelen azonosítás esetén a tranzakció félbeszakad.

    5. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt, mely az On-Line Jegyet és az elektronikus számlát is tartalmazza, a Szolgáltató a Felhasználó által a Regisztrációval megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Felhasználót terheli a felelősség.

    6. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

    7. A vételár kiegyenlítésére vonatkozó pénzintézeti tájékoztatót és előírásokat, feltételeket a „Fizetési Tájékoztató” tartalmazza, mely a Szolgáltatás web felületén (www.jegy.bobita.hu) érhető el.

    III. A Szolgáltatás

    Az On-Line jegyvásárlás és Foglalás, szállítási feltételek

    A Szolgáltatás keretében elektronikus Belépőjegy vásárlásra (a továbbiakban: On-Line Vásárlás) valamint fizetés nélküli Foglalásra nyílik lehetőség.

    A.) On-Line Vásárlás (VPOS):

    1. Az On-Line Vásárlás alkalmazás használatához a regisztrált Felhasználó a Rendszerbe történő belépést követően az általa kiválasztott Belépőjegye(ke)t a kívánt darabszám megadása után a „Kosárba” helyezi. A Belépőjegy(ek) kosárba helyezése nem kötelezi a Felhasználót annak megvásárlására. A kosár tartalma bármikor módosítható, törölhető. A maximális kosáridő 20 perc, annak elteltével a kosár tartalma automatikusan törlődik.

    2. A Belépőjegyek On-Line megvásárlására azok kosárba helyezését követően a kosár összesített tartalmát rögzítő adatlapon lévő „Fizetési módok” gombra kattintást követően a Fizetési módok közül a „Bankkártyás Fizetés”, majd az „Adatok ellenőrzését” követően a „Fizetés” ikon kiválasztásával nyílik lehetőség. A Rendszer a bankkártyával történő fizetést (VPOS) fogadja el. A fizetéssel kapcsolatos pénzintézeti tájékoztató – mely a jelen ÁSZF mellékletét képezi – a Szolgáltatás honlapján (www.jegy.bobita.hu) található.

    3. A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően a Szolgáltató köteles 48 órán belül visszaigazolni a Felhasználó megrendelését. A jegyvásárlás gyakorlatilag az On-Line fizetés sikeres megtörténte után azonnal, egyidejűleg megtörténik, és a Felhasználó a visszaigazolás során a megrendelt Belépőjegyeket elektronikus formában azonnal kézhez kapja. A Szolgáltatás teljesítése automatikus.

    4. Amennyiben a visszaigazolás, illetve az On-Line Jegy a Fizetést követő 10 percen belül nem érkezik meg, a Felhasználó új rendelés leadása nélkül haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával a probléma orvoslása érdekében. Miután a Szolgáltatás teljesítése automatikus, a visszaigazoló e-mail késedelmének internet vagy egyéb kapcsolati, technikai illetve a Felhasználó bankkártya használatával kapcsolatos szerződéséből adódó okai lehetnek.

    Amennyiben a visszaigazolás, illetve az On-Line Jegy a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

    5. A sikeres On-Line Vásárlást követően a Felhasználó részére ún. On-Line Jegy kerül kézbesítésre a Felhasználó Regisztráció során megadott e-mail címére, PDF formátumban.

    6. Tájékoztatjuk a Felhasználókat, hogy az On-Line Vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárlást követő elállási jogra vonatkozó feltételek a jelen ÁSZF VI/A. Pontja szabályozza

    7. A z On-Line Jegyet a Sikeres Vásárlást követően a Felhasználó nyomtatja ki. Az On-Line Jegyet nem lehet sem személyesen a jegypénztárban, sem postai úton átvenni.

    8. Tájékoztatjuk a kedves Felhasználókat, hogy a Szolgáltató által nyújtandó kedvezmények On-Line Vásárlás esetében nem vehetők figyelembe. A kedvezmények érvényesítésére kizárólag helyszíni fizetés alkalmával nyílik lehetőség.

    B.) On-Line Foglalás (a továbbiakban: Foglalás)

    1. A Szolgáltatás lehetőséget nyújt a részvételi szándék azonnali fizetés nélküli jelzésére is (Foglalás). Foglalás esetén a Felhasználó a virtuális nézőtéren megjelenő, zöld színnel jelölt ikonok (szabad székek) közül választhat. A helyválasztást követően a „Fizetési módok” ikonra kattintással a Felhasználó választása szerint a Belépőjegy On-Line Bankkártyával (VPOS) fizethető az On-Line Vásárlásra vonatkozó feltételek szerint illetve helyszíni fizetés is választható. A helyszínen készpénzes és bankkártyás (POS) fizetésre is lehetőség nyílik.

    2. Rendezvénysorozatra szóló Belépőjeggyel rendelkező Felhasználó foglalása esetén a felhasználás érvényesítése a Foglalás felbontása mellett a helyszínen történik.

    Amennyiben a Rendezvénysorozatra szóló Belépőjeggyel rendelkező Felhasználó a Foglalással érintett Rendezvényen nem jelenik meg, úgy a Belépőjegy érvényesítése nem történik meg, azaz az adott alkalom felhasználható marad.

    3. Felhívjuk a kedves Felhasználók figyelmét, hogy Foglalás esetén a Belépőjegy átvételére illetve a Rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy érvényesítésére a Rendezvény meghirdetett időpontja előtt legalább fél órával van lehetőség. Ezt követően a Rendszer a Foglalást automatikusan törli.

    C.) A vásárlás bizonylatai

    1. Az On-Line Foglalást követő helyszíni készpénzes vagy bankkártyával történő fizetés (POS) esetén a papír alapú jegyeladásról nyugta kerül kiállításra. Kérjük a Felhasználókat, hogy számla kiállítása iránti igényüket a vásárlást megelőzően jelezzék.

    2. On-Line Vásárlás esetén a vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató saját székhelyén, illetve a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban (RG Stúdió Kft. (7623 Pécs, Hőgyes E. u. 30.)) őrzi meg. A Szolgáltató a vásárlásról ún. e-számlát (elektronikus számlát) küld a Felhasználónak.  Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú módozata nem minősül eredeti hiteles dokumentumnak. A Felhasználó a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát.

    D.) A Szolgáltatással kapcsolatos felelősség korlátozása

    1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése az Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat.

    2. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül. A Szolgáltató továbbá jogosult a döntése szerint a Szolgáltatást teljes egészében megszüntetni.

    3. A Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján fennálló jogviszony vonatkozásában csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan károkozásért felel.

    4. Szolgáltató nem szavatol azért, hogy Szolgáltatás veszteségtől, meghibásodástól, támadástól, vírusoktól, beavatkozástól, hackeléstől vagy más, a biztonságot érintő káros beavatkozástól mentes lesz. Ezen események vis major eseménynek minősülnek, és az ezekkel kapcsolatban a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Felhasználó vagy harmadik személy szerződés-, illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.

    5. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

    IV. A Belépőjegy

    A.) A Belépőjegyre vonatkozó általános szabályok

    1. A Belépőjegy – amennyiben azon más nem kerül feltüntetésre – az azon megjelölt Rendezvényre egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt.

    Rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy (ún. Bérlet) esetében a Felhasználó az azon megjelölt számú Rendezvény látogatására jogosult az adott Belépőjegyhez kapcsolódó, szolgáltatási felületen (www.jegy.bobita.hu) rögzített feltételek szerint.

    Több Belépőjegy egyidejű vásárlása esetén a Szolgáltató jogosult egy db adott számú személy belépésére jogosító Belépőjegy kibocsátására. (Csoportos Jegy)

    2. A Szolgáltató neve és más azonosítási adatai a Belépőjegyen szerepelnek. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Belépőjegyek vételárát bármikor megváltoztassa. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.

    3. A kinyomtatott Belépőjegy szabadon átruházható. A Felhasználó kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta. Az ÁSZF rendelkezései a Belépőjegy birtokosára is kiterjednek.

    4. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Felhasználó vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.

    5. A Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.

    6. A Belépőjegyen szereplő egyes azonosító kódot a Szolgáltató a helyszínen elektronikusan ellenőrzi és egyidejűleg azt érvényteleníti. Amennyiben a Szolgáltató azt észleli, hogy a Belépőjegyen a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítéli meg, a Belépőjegy birtokosától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatja, illetve a Rendezvény területének elhagyására szólíthatja fel. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt a Felhasználó semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.

    7. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A Szolgáltató a belépéskor jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Felhasználója illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.

    Bizonyos Belépőjegyek a Rendezvény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.

    B.) Az On-Line Belépőjegyekre vonatkozó további szabályok

    1. A z On-Line Jegyet a Sikeres Vásárlást követően a Felhasználó nyomtatja ki. Az On-Line Jegyet nem lehet sem személyesen a jegypénztárban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott On-Line Jegy abban az esetben használható fel, amennyiben azon az egyedi azonosításra alkalmas kód jól olvasható.

    2. A saját nyomtatású On-Line Jegy elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Felhasználót terheli. Az On-Line Jegyet a Felhasználó köteles kinyomtatva a Rendezvényre magával hozni. Felhasználó tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az On-Line Jegyen található egyedi azonosításra alkalmas kódot a Szolgáltató a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti.

    A belépés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a Szolgáltató beléptető-rendszere a meghatározott adatokkal elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az On-Line Jegyet vásárló Felhasználóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

    V. A Belépőjegyhez kapcsolódó Szolgáltatás igénybe vételéhez kapcsolódó szabályozás

    1. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. A Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Alkoholos befolyásoltság, bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható. A részvételi feltételeket, a Rendezvény helyszínének házirendjét megszegő látogatót a Szolgáltató a Rendezvény biztonságos lebonyolítása, illetve a Rendezvényen tartózkodó látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

    2. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató, sem a felvétel jogos felhasználója felé semmilyen igényt.

    3. A fellépő művész személyében, előadókban, illetve a Rendezvényben történt kisebb és/vagy indokolt változtatásra a Szolgáltató a jogot fenntartja, és az ilyen okból keletkező kártérítési felelősségét kizárja.

    4. Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében a Szolgáltatónak lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetni. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, a Szolgáltató a Felhasználók tájékoztatása esetén jogosult a Rendezvényt az esőnapon megtartani. A Szolgáltató e döntésről a www.jegy.bobita.hu honlapon történő feltüntetéssel és a Felhasználói e-mail címre történő közvetlen kiértesítéssel haladéktalanul tájékoztatást nyújt. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatt nem illeti meg elállási jog.

    Az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés mellett is rendben megtartottnak kell tekinteni a Rendezvényt, amennyiben a Rendezvény több mint fele rendben megtartásra került, illetve a Rendezvény kezdése a Rendezvény tervezett hosszához képest 50 %-nál kevesebbet csúszik, vagy 25 %-nál kevesebb ideig kell szüneteltetni.

    5. A Szolgáltató a Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a visszaváltásra vonatkozó adatokat a szolgáltatási felületen (www.jegy.bobita.hu) haladéktalanul közzéteszi és ezzel a Felhasználókat a Belépőjegyek visszaváltásának feltételeiről tájékoztatja. A visszaváltásra maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő határidőn belül, az eredeti Belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árát a Szolgáltató köteles teljes értéken visszaváltani. A Belépőjegy árán túl a Szolgáltató nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére. A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód.

    VI. Elállás, Szavatosság

    A.) Elállás

    1. Adott határnapra szóló Belépőjegy vásárlása esetén a Felhasználót a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) l) bekezdése alapján a Belépőjegy értékesítési szolgáltatás igénybe vételétől való elállási jog nem illeti meg.

    2. Nem adott határnapra szóló Belépőjegy (Rendezvénysorozat látogatására szóló Belépőjegy) esetében a Felhasználó a Belépőjegy átvételétől (e-mail fiókba történő kézbesítésétől) számított 14 napon belül elállási jogát indokolás nélkül gyakorolhatja a Szolgáltató felé az erre irányuló nyilatkozat megküldésével.

    Az elállással egyidejűleg a Felhasználónak az On-Line Jegy Szolgáltató részére elektronikus úton történő megküldése mellett nyilatkoznia kell arra vonatkozóan, hogy a Belépőjegy még nem került felhasználásra. Ellenkező esetben a Szolgáltatónak a vételár visszatérítése nem áll módjában.

    3. Jogszerű elállás esetén a Szolgáltató a tudomásszerzéstől számított 14 napon belül az On-Line Jegy árát a Felhasználó részére maradéktalanul visszatéríti. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Felhasználó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárul.

    B.) Szavatosság

    1. A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági és termékszavatossági igényt a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint érvényesíthet. A kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló részletes tájékoztatást a jelen ÁSZF 2. számú melléklete tartalmazza.

    VII. Panaszkezelés és Jogorvoslat

    A.) Panaszkezelés

    1. A Felhasználó a Szolgáltatónak a Szolgáltatás teljesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát az I. Általános rendelkezések között feltüntetett elérhetőségeken teheti meg.

    2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a panasz azonnali kezelése nem lehetséges a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a helyszínen a Felhasználónak átadja, nem helyszíni panaszfelvétel (internetes, telefonos stb.) esetén pedig azt legkésőbb a panaszra adott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

    3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követő harminc napon belül írásban válaszolja meg. A Szolgáltató jogosult a választ a Felhasználó által a Regisztráció során megjelölt e-mail címre kézbesíteni. A Szolgáltató a panasz elutasítását indokolni köteles illetőleg ez esetben köteles a Felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy jogorvoslati igényét mely hatóság vagy a békéltető testület előtt kezdeményezheti. A tájékoztatásban a jogorvoslati eljárás lefolytatására hatáskörrel rendelkező szerv illetve illetékes békéltető testület levelezési címét meg kell jelölni.

    B.) Jogorvoslat

    1. Fogyasztóvédelmi ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. A Fogyasztó kérelmét bármely illetékes felügyelőségnél benyújthatja.

    Az illetékes hatóságok listája az alábbi web felületen érhető el: http://www.nfh.hu/data/cms114492/megyei_elerhetosegek_131001.pdf.

    2. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület előtti eljárás lefolytatását a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatások minőségével, továbbá a felek közötti szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek (fogyasztói jogvita) esetében lehet kérni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

    A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Baranya Megyei Békéltető Testület (székhelye: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36., fax: 72 507 152, email: bekelteto@pbkik.hu ) 

    VIII. Az ÁSZF elfogadása, módosítása

    1. A Felhasználók a II/B. pont szerinti Regisztráció során, a regisztráció befejező lépéseként kattintással magukra nézve kötelezőnek fogadják el a jelen ÁSZF-et, amelynek mellékletét képezi a Szolgáltatás honlapján (www.jegy.bobita.hu) elérhető Adatkezelési Szabályzatvalamint a pénzintézeti Fizetési Tájékoztató.

    2. A Felhasználók a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Regisztráció során megadott és kezelt személyes adataikat a Szolgáltató a jelen ÁSZF-nek megfelelő célból, módon és mértékben az Adatkezelési Szabályzatban foglaltak szerint kezelje.

    3. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Rendszert csak akkor jogosult használni, ha az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadta el.

    4. A Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót és Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Felhasználót a hatálybalépést megelőző 5 nappal korábban a változások www.jegy.bobita.hu oldalon történő közzététele útján értesíti.

    IX. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 11. §-a szerinti Tájékoztatás

    1. A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat arról, hogy a jelen ÁSZF által szabályozott jogügyletek a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Kormányrendelet hatálya alá tartoznak, mely jogszabály 11. §-ában foglalt kötelezettségre tekintettel a Felhasználók részére az alábbi Tájékoztatást nyújtja:

    a) A Szolgáltatás lényeges tulajdonságai Rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy esetén a Szolgáltatás, adott Rendezvény esetén pedig a Rendezvény adatlapján tekinthetőek meg a www.jegy.bobita.hu weboldalon. A weboldalon teljes körű tájékoztatás található az aktuálisan elérhető Szolgáltatásokról az árak forintban fizetendő ÁFA-val növelt, (bruttó) összegének megjelölése mellett.

    b) A Szolgáltató cégszerű megnevezése a jelen ÁSZF I.3. pontjában az Általános Rendelkezések között feltüntetésre került.

    c) A Szolgáltató székhelye, postai címe, telefonszáma, e-mail címe a jelen ÁSZF I.3. pontjában, az Általános Rendelkezések között feltüntetésre került. A Szolgáltatás teljesítése során a Szolgáltató saját nevében jár el.

    d) Az Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I.3 pontban (Általános Rendelkezések) megjelölt székhely, mely megegyezik a postázási címmel is. A Szolgáltatás teljesítése során a Szolgáltató saját nevében jár el.

    e) Az adott Szolgáltatás (Belépőjegy)  ára a www.jegy.bobita.hu weboldalon az „Előadások”, a „Bérletek” valamint a „Foglalkozások” menüpont alatt megtalálható. A megjelölt árak a szerződés szerinti szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás ÁFA-val megnövelt teljes összegét tartalmazzák. A vásárlási felület „kosár” oldala összesíti a rendelés alatt álló Szolgáltatás teljes, ÁFA-val növelt (bruttó) árát.  Az itt feltüntetett bruttó összegen felül a fogyasztónak további költsége a Szolgáltató felé nem merülhet fel

    f) Az ellenszolgáltatás feltüntetett összege az adott tranzakcióra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza. A szerződés határozott időre, a Rendezvény időpontjáig, illetve Rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy esetén a felhasználhatóság időpontjáig áll fenn.

    g) A szerződés megkötéséhez (Szolgáltatás igénybe vételéhez) alkalmazott eszköz (internetkapcsolattal rendelkező PC, notebook, mobiltelefon stb.) internet- vagy más elektronikus kapcsolatának ellenértékeként  a Szolgáltató díjat nem számol fel, emelt díjas Szolgáltatást nem alkalmaz. Ez nem érinti a Felhasználó egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján fennálló fizetési kötelezettségét az internet, illetve elektronikuskapcsolatot biztosító szolgáltatója felé.

    h) A fizetési módokat és feltételeket az ÁSZF II.A.), B.) és C.) pontjai valamint a III. A.), B.) és C.) pontjai tartalmazzák. A teljesítés határidejéről valamint a szállítási feltételekről a jelen ÁSZF III/A. pontjai rendelkeznek. A panaszkezelés módját az ÁSZF VII. pontja rögzíti. 

    i) Az elállásra, annak gyakorlására vonatkozó rendelkezéseket az ÁSZF. VI. A.) szabályozza részletesen.

    j.) A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, illetve nem nyújt olyan szolgáltatást, mely esetében az elállási vagy felmondási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének lenne helye.

    k) A Szolgáltató nem nyújt olyan szolgáltatást, amelynél a Kormányrendelet 13. § vagy a 19. § esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolt felmondási jogból adódóan költség merülne fel és így a Felhasználó köteles lenne megtéríteni az Szolgáltató ésszerű költségeit.

    l) A Felhasználó elállási jogának kizárása esetét illetőleg az elállás jogszerű gyakorlásának feltételeit a jelen ÁSZF VI.A.) pontja rögzíti.

    m) A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági és termékszavatossági igényt a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint érvényesíthet. A kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló részletes tájékoztatást a jelen ÁSZF 2. számú melléklete tartalmazza.

    n) A Szolgáltató az Általános Rendelkezések (ÁSZF I.3. pont) alatt  megjelölt ügyfélszolgálati elérhetőségeken, munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 9-12 és 13-16 óra valamint pénteken 9-12 óra között az értékesítést követően is a Felhasználók rendelkezésére áll.

    A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásra jótállási kötelezettség nem vonatkozik.

    o) A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

    p) A szerződés határozott időre, a Rendezvény időpontjáig, illetve rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy esetén a felhasználhatóság időpontjáig áll fenn.

    q) A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.

    r) Felhívjuk a kedves Felhasználók figyelmét, hogy Foglalás esetén a Belépőjegy átvételére illetve a Rendezvénysorozatra szóló Belépőjegy érvényesítésére a Rendezvény meghirdetett időpontja előtt legalább fél órával van lehetőség. Ezt követően a Rendszer a Foglalást törli.

    s) A Szolgáltató a Felhasználótól letét vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtását nem igényli.

    t) A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: A www.jegy.bobita.hu-n megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A mentések 20 napra visszamenőleg érhetők el.

    u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: A www.jegy.bobita.hu-n megjelenő adatokat MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

    v) A Felhasználó fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben jogosult a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei felé elsőfokon, másodfokon a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulni A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.. Az illetékes felügyelőségek listája a http://www.nfh.hu/data/cms114492/megyei_elerhetosegek_131001.pdf. web felületen érhető el. (ÁSZF VII.B.) 1.)

    w) A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület előtti eljárás lefolytatását a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatások minőségével, továbbá a felek közötti szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek (fogyasztói jogvita) esetében lehet kérni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

    Az Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Baranya Megyei Békéltető Testület (székhelye: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36., fax: 72 507 152, email: bekelteto@pbkik.hu ) (ÁSZF VII.B.) 2.)

    X. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

    1. Kellékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

    Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

    Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (Bóbita Bábszínház Nonprofit Kft.) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    2. Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    XI. Záró rendelkezések

    1. A Szolgáltató részére a tárhelyet az RG Stúdió Kft. (7623 Pécs, Hőgyes E. u. 30., adószám: 11113285-2-02, képviseli: Budai István ügyvezető) biztosítja. A tárhelyet biztosító szolgáltató elérhetőségei:

    E-mail cím: hosting@rgstudio.hu, Tel.: 72/212-612

    2. A felek között a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt külön a Szolgáltató nem iktatja. A létrejött szerződéssel kapcsolatos adatok a regisztrált Felhasználó profiljában, a „Vásárlás történet” alatt tekinthetőek meg.

    3. A www.jegy.bobita.hu honlapon megjelenő védjegyek a Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik, melyek a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek által nem felhasználhatóak, nem terjeszthetőek és nem tehetőek közzé.

    A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg.

    4. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

    5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak. 

    Our contacts

    • Contact
    • Facebook
    • Youtube
    • Instagram

    Presentations

    • For little ones
    • For preschoolers and elementary school students
    • For youth and adults
    • Programmes

    Tickets

    • Information on purchasing tickets

    Puppet Theatre

    • Company
    • Technikai adatok,
      terembérlés

    Mandatory data

    • Data management policy
    • General terms and conditions
    Zsolnay Kulrurális Negyed logó
    Zsolnay Örökségkezelő NKft.
    Kulturális és Innovációs Minisztérium logó
    Nemzeti Kulturális Alap logó
    Pécs címere
    Apolló Kulturális Egyesület logó
    Pannon Filharmonikusok logó
    Játéksziget logó
    Erla Technopro Kft. logó
    FERLING Kft. logó
    Pécsi Riport logó
    Magyar Bábművészek Szövetsége logó

    All rights reserved! Bóbita Puppet Theatre

    Assitmedia logó